onsdag, september 26, 2012

SICK

Vaknade upp imorse och mådde piss. Har drömt drömmar hela natten att jag inte kunde andas riktigt, och tror det ligger lite sanning i dem eftersom jag har så ont i halsen och är jättesvullen att jag kom på mig själv när jag vaknade med att ligga och halvsnarka för att min hals är så igentäppt!

Kunde inte följa med på Yom Kippur imorse utan gick och la mig igen istället i förhoppning om att få lite mer sömn och vakna och mår bättre. Sömn fick jag, men mår snarare sämre nu, har fått feber också och i skrivandes stund börjar huvudvärken komma. Så var nyss upp och pratade med mina värdföräldrar om att jag inte kan jobba idag. Kändes inge kul, visst de är lediga idag eftersom det är judisk högtid men de hade ju ändå planer och känns taskigt att säga att man inte kan jobba. Men jag vet ju att det skulle vara värre att jobba när jag mår såhär, både för mig själv och barnen. Hoppas bara att jag mår bättre imorgon så jag kan jobba då, men lär ju får hoppa min andra klass imorgon, jättetråkigt.. Det är väl nackdelen med en träningsklass, man missar den om man är sjuk. Sitter och funderar på hur många klasser man får missa för att ändå få sina timmar, någon au pair som vet?

Nu ska jag se SATC, kanske äta lite glass och hopas jag mår bättre imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar