torsdag, september 27, 2012

VALMÖJLIGHETER

Jag älskar Amerika!
"Have your dessert and chew it too!" 

Kunde inte låta bli att tänka på dig Erika, hehe ;) något sådant här skulle aldrig finnas hemma i Sverige, kunde inte låta bli att skratta när jag såg det, och självklart köpa och testa det! Tuggummit med taste of apple pie smakar faktiskt väldigt likt äppelpaj! Men mint chocolate chip ice-cream smakar nästan bara mint med lite konstig smak i början. Jag föredrar vanligt tuggummi med mintsmak, men det här var faktiskt lite kul! Ännu ett smakprov för er där hemma på den otroliga variationen av smaker och sorter det finns i matbutikerna här. Ska man köpa nånting, vad som helst, ett tuggummipaket eller ett flingpaket eller en flaska schampoo så är valmöjligheterna oändliga! Står ofta jättelänge och velar mellan olika saker och säger jämt "typiskt amerika, för många valmöjligheter, jag får beslutsångest" Slutar oftast med att jag går därifrån och inte köper någonting. Men andra gånger älskar jag att det finns så mycket att välja på, man hittar ofta något som passar. Så vet inte om det är bra eller dåligt med att det finns så mycket att välja mellan. Men jag tror jag gillar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar