måndag, september 10, 2012

TRÖTT


Blev ingen bloggning igår av lite olika anledningar, främst för att jag var trött och det blev sent. Men gårdagen bestod främst av shopping i downtown med Malin S, hela min lön försvann på ett par timmar. Men det kändes bra, garderoben har börjat växa lite! Nästa helg funderar jag på att införskaffa mig lite nya träningskläder, känner att jag har snöat in mig lite för mycket på tjejiga kläder som kjolar och klänningar.

Orkar inte med något långt detaljerat inlägg om min arbetsdag idag heller, känner att tröttheten har kommit ikapp mig efter två veckor. Idag hade jag en vanlig jobbdag, jobbade på morgonen och skjutsade sedan båda tjejerna till skolorna. Hade ledig tid som inte användes till något nyttigt alls (läs nästa inlägg) förutom tröstätning av choklad och ett avsnitt av SATC (har bestämt mig för att se varenda avsnitt av varenda säsong nu när jag är i USA) om man nu kan kalla det för nyttigt. Efter jag hämtat E och ätit lunch osv gick vi till parken som bara ligger ett block från vårat hus där det finns både lekpark, två baseballplaner och två fotbollsplaner där vi spelade fotboll resten av dagen innan vi gick och hämtade A på skolan. Påväg hem kom det första regnet jag varit ute i sedan jag kom hit till Seattle. Men jag har fått höra av många att jag har mer av det att vänta. Väl hemma gjorde vi lite snack, städning och lek. Sedan hade A sin första swimming lesson för säsongen och så blev det sen middag. Nu ikväll hade jag mitt första family meeting med mina värdföräldrar, allt känns så bra! Trivs verkligen här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar