måndag, september 17, 2012

LÅNGA INLÄGG

Mina inlägg de senaste veckorna har blivit väldigt långa, och jag vet själv att jag inte tycker om att läsa långa blogginlägg med massa meningslöst pladder och dålig svenska. Så, jag ska försöka skärpa mig! Men är samtidigt tråkigt att läsa "idag har jag gjort det här och det här och sen gjorde vi detta, god natt!". Ni får förlåta mig, men ska försöka lära mig att skriva en bra blandning, ju mer tid jag har desto bättre kommer det bli, ha lite tålamod bara!

3 kommentarer:

  1. Det gör absolut inget för min del att de är långa inlägg. De liksom förgyller min rast på jobbet, annars har jag inget att göra mer än att sitta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, åh vad kul att jag får förgylla din rast :D ska försöka skriva lite oftare :)

      Radera
  2. Jag har inte heller något emot dina långa inlägg! Du skriver jätte intressant och det är bra att du tar med dina tankar.

    Jag håller själv på med min au pair ansökan så det är roligt med en blogg som skriver lite mer utförligt då man förstår vad jobbet innebär! Du har verkligen inspirerat mig! :)

    Fortsätt skriva, jag kollar in här varje dag.
    Ha det bäst!

    SvaraRadera