onsdag, september 19, 2012

EVENING AT KERRY PARK

Gick till Kerry Park ikväll med min au pair-granne Amanda från Brasilien. Blir som förtrollad varje gång jag går dit på kvällen, det är så vackert! Det går inte att riktigt fånga det på kort, men som vanligt måste man försöka. Men det är något som måste upplevas, det är en sån fantastisk utsikt och staden är så vacker. Skulle kunna sitta där hela natten. Men det var kallt så vi gick till Starbucks och jag drack en Chai och tänkte på min vän au pair-vän Johanna som var den som introducerade Chai Latte för mig i Stockholm när vi var där på Amerikanska ambassaden. Nu är hon i DC och verkar trivas hur bra som helst, hoppas på att få träffa henne innan året är slut. Avslutade i alla fall kvällen på Safeway, en av mataffärena här på Queen Anne som är öppet 24 timmar om dygnet, toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar