torsdag, oktober 25, 2012

EN ANLEDNING

Det finns två anledningar till varför jag inte bloggar de dagarna jag inte gör det. Den ena anledningen är att jag gör något annat mycket roligare och inte har tid att blogga. Den andra är att jag är upptagen med andra saker än bloggen. Okej då, det finns bara en anledning till att jag inte bloggar, jag är upptagen med annat helt enkelt! Idag har det varit full rulle.

På min rast igår skypade jag med lillasyster Moa sista gången innan hon åker utomlands (inte alls avundsjuk). Sedan kom Marco över ett tag och jag gjorde tjejerna tvätt före, under, efter där någonstans, plus städade lite på mitt eget rum. Hann med mycket den dagen! Fråga mig inte hur, jag vet bara att jag av någon anledning var ful av energi.

Efter jag hämtat E gjorde vi lite av varje, var utomhus, lekte lite, byggde pussel, åkte och köpte lite bakingredienser, gjorde en deg att baka med idag eller på fredag. När vi hämtat A påbörjade vi hennes enhörningshorn till halloweenutklädseln. Sedan lagade jag mat med hjälp av min värdmamma (massa hjälp) och hade en god middag med familjen!

Gjorde disk och stack direkt och tog vaccin mot influensa med Johanna, gym och sedan film med trevligt sällskap! Nu har jag tagit lite sovmorgon och ska precis gå till Menchies och hänga med Annalena. Idag är en kort arbetsdag, torsdagar är helt sjukt kort, bara 2,5 timmars jobb mellan 1 och 3.30. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar