måndag, oktober 01, 2012

LÖRDAGEN

DET HÄR ÄR ETT INLÄGG SOM JAG BÖRJADE SKRIVA I LÖRDAGSKVÄLL MEN ALDRIG HANN POSTA

Vaknade av Majas väckare imorse, dödstrött och med inte så många timmars sömn i kroppen. Men hon skulle iväg på klass så det var bara att kliva upp och säga hej då, kommer inte se henne på ca 2 veckor nu för hennes familj kommer hit till veckan och sen åker de till Hawaii, ne inte ett dugg avis alls!

Min värdmammas styvpappa hade gjort amerikanska blåbärspannkakor så jag satt mig och åt frukost med värdfamiljen efter det, mums! Sedan gick jag och la mig i sängen igen, kunde inte somna om men var skönt att vila lite efter förkylningen.

Mitt på dagen kom Malin O hit till Queen Anne och vi gick och åt på ett bagel-ställe på avenyn, jättegott! Sedan joinade Marco, den mexikanska killen, oss. Vi gick vidare till Café Fiore och drack latte i solen. Åh vad det var livskvalité!

Jobbar lite nu på kvällen så alla vuxna fick lite egentid på en restaurang, började med kaos då tjejerna var på jättedåligt humör. Trodde dom skulle skrika sönder öronen på mig ett tag, men lämnade dem ensamma och då lugnade dom ner sig efter ett tag och kom ner och förklarade varför de var upprörda. De är så bra på att kommunicera, mina smarta fina tjejer. Jag och A satt oss ner och skrev ihop ett litet brev till föräldrarna att läsa när de kom hem och sedan var båda tjejerna så hjälpsamma resten av kvällen! Och hungriga, förstod inte hur så mycket mac&cheese kunde få plats i deras små magar.

(HÄRIFRÅN SKRIVER JAG NU TVÅ DAGAR EFTER:) Vid 9.30 pm när jag slutat kom Marco över och hälsade på mina värdföräldrar och sedan tog vi en promenad, mötte upp Malin O och så gick vi till Kerry Park och satt där jättelänge, njöt av utsikten, pratade och hade hur kul som helst!

Jag gick och la mig direkt när jag kom hem för på söndagen skulle jag upp 8 am

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar