fredag, oktober 26, 2012

HALLOWEENPYSSEL

Den här dagen har bara rusat förbi, kanske för att jag haft så kul! Har spenderat nästan hela dagen med glasyr och kakor upp till armbågarna, jag och tjejerna har nämligen garnerat halloween-kakor. Det var jättekul och lyckad aktivitet! Bilder kommer senare för nu ska jag packa väskan och åka till West Seattle och min Malin, ha massa fredagsmys, ååååh!!

Ska sova där så imorgon kommer jag vara hos henne, vi kommer att åka ner till downtown, gå på möte med min LCC, åka hem till mig och sedan kommer ett gäng andra svenska au pairer hit på halloween-middag, min värdfamilj är borta över helgen och det här är min lediga helg och imorgon var det två månader sedan jag lämnade Sverige. Har alltså mycket att fira, och det ska jag göra på bästa sätt med god mat och trevligt sällskap och kanske en skräckfilm. Hoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar