fredag, oktober 05, 2012

HÖSTMORGON

Tillbaks i sängen efter en vanlig morgon med jobb! Försöker samla energi för att ta en tur med löparskorna, går trögt för jag är trött, har träningsvärk och det är så kallt nu på morgonen. Visst, vi har fortfarande sol varenda dag men vindarna har vänt och blåser iskall luft från norr, hösten är här. Men en vacker sådan!

Har nyss skypat med en del av släkten, mamma fyller år på måndag så de var där på fika nu ikväll. Det var kul att se alla och få prata lite. Känns bra, att få se dem och prata en stund gör så att jag inta saknar dem lika mycket, vilket är bra!

Ska i alla fall ta tag i att vika tjejernas tvätt och lägga in i garderoberna, sedan får vi se vad resten av dagen erbjuder innan jag sätter mig på bussen till Redmond och Rebecka när arbetsdagen är över, wiie!!


2 kommentarer:

  1. åh jag smälter!! Så söta de är!! Och så stora de har hunnit bli på två månader sen jag såg dem i stockholm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh ja, dom är världens sötaste små busungar! man kan inte annat än bli kär i dom :) oj då, lär vara fullvuxna innan mitt år är slut då ;)

      Radera