torsdag, oktober 18, 2012

HUGE SPIDER

Sedan jag kom hit har mitt rum varit ganska stökigt, det är bara så jag är och har alltid varit. Jag menar, jag är inte den som har det stökigaste rummet jag känner, jag vet många som är ännu stökigare än mig, men nog har jag hyfsat stökigt tycker jag själv (och speciellt mamma). Jag är i alla fall expert på att lägga kläder på golvet istället för att hänga in dem i garderoben igen eller i tvätten. Från och med idag kommer jag aldrig mer slänga ett klädesplagg på golvet kan jag ju säga. Storleken på den spindeln som kröp fram när jag lyfte på tröjan. Jag trodde jag skulle dö. (Bara av att ligga och skriva det här nu mår jag dåligt) Jag tog mod till mig och la en burk som jag har i beredskap på mitt rum för sådana här situationer, en extra stor som jag inte har behövt använda än för jag har inte haft en såhär stor spindel på rummet sedan incidenten i duschen, men nu är jag glad att jag hade den. Sedan sprang jag upp till köket där min värdmamma satt och sa med skakig röst "There is a huuuge spider in my room..." Hon trodde väl att jag överdrev men var snäll och kom ner direkt och tog bort den som tur var! OCH då erkände hon att den var faktiskt jättestor, så det är inte jag som överdriver när jag säger att den var stor, hon höll med! Borde återuppta mina planer på att köpa den där boken för fobier. Undra om jag kommer kunna släcka lampan i natt. Tur jag har sovmorgon imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar