onsdag, oktober 03, 2012

HJÄRTATTACK

Höll på att få en hjärtattack imorse när jag skulle gå ner för trappan ner till källaren där jag har mitt rumt, mitt i trappan finns en ytterdörr med ett fönster i. Kastar en blick mot dörren och hjärtat höll på att hoppa ut ur bröstet när jag ser att det står någon där ute i vår trädgård! Tog en sekund innan jag insåg att det bara var vår trädgårdsmästare och jag pressade fram ett leende i mitt skräckslagna ansikte och hejade, haha var ganska kul.

Har haft en vanlig morgon idag, hann visa A filmen från min fallskärmshoppning, hon har tjatat på att få se den och nu hade vi tid till det. Hon tyckte om den, men tyckte att det var väääldigt högt upp i luften jag hoppat ifrån.. Det är så kul för ända sedan i lördags har E frågat mig när jag ska gå ut och göra någonting efter jag slutat jobba: "Ska du ut och hoppa från flygplanet igen Malin?" Så söt!

Efter jag släppte av A på skolan gjorde jag snabbt bort alla mina chores (damsög, dammade, tvättade kläder, handdukar och sängkläder, bäddade rent i sängarna osv) och sedan kom Marco över ett tag, åkte och postade ett brev med honom och nu börjar jag snart jobba igen.

Det finns så mycket jag vill göra göra, men man hinner inte så mycket de dagar man jobbar, tyvärr! Man får verkligen utnyttja de lediga dagarna, och det har jag lyckats bra med än så länge, de kommande helgerna är proppfulla med saker att göra, och vardagskvällarna också för den delen. Ikväll ska jag följa med min värdfamilj på middag hos några vänner i ett hur gjort av löv, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar