söndag, oktober 21, 2012

SÖNDAGKVÄLL

Det är söndag kväll och jag jobbar som vanligt tänkte jag skriva, men det känns inte som vanligt eftersom det var flera veckor sedan jag jobbade en söndag kväll nu, även fast det är något jag "egentligen" gör varje söndag. Förra helgen var vi ju i bergen, helgen innan det Sounders matchen och helgen innan det var jag ledig om jag inte minns fel. Men det känns som vanligt.

Min helg har varit awesome, som vanligt! Känns dock tungt att skriva ikapp här på bloggen, igen. Det blir så varje helg, men inte så konstigt med tanke på att jag inte har tid att sitta här och skriva då för jag är alltid ute och gör roliga saker. Och sover är något jag inte gör när det är helg. Det är oftast något man vanligtvis ser fram emot med helgen, att få ha sovmorgon och kunna vara uppe sent utan dåligt samvete för man vet att man kan sova ut dagen efter. Säg den helgen jag vill spendera sovandes i sängen! Inte denna i alla fall.

Jag ska försöka skriva ett inlägg innan jag lägger mig ikväll om vad jag gjort i helgen (har varit dålig på att knäppa bilder dock, sorry. Fattar inte att jag inte ens knäppte några egna när vi plockade pumpor.. typiskt mig att ha med mig kameran men inte använda den). Men om jag inte orkar det (för att jag är så sjuuukt trött för jag inte sovit så mycket) så sammanfattar jag lite kort vad jag har gjort:

Fredag: Lååång arbetsdag för jag var själv med E hela dagen, var bla på Seattle Center och hade playdate med Johanna C, lagade middag åt värdfamiljen, Maja kom över, vi gick till Starbucks, hyrde film, hon sov över här!

Lördag: Maja åkt hem, jag gick till gymmet kl 9 am (!!) med Johanna och gick på step up (HAHA), skypade med lillasyster Moa och kusinerna Felix och Linus, åkte till downtown och hängde med Malin, stannade där hela kvällen och umgicks med en hel hög härliga tjejer, åt middag på thai och gick på bio (Taken 2), kom i säng sent.

Söndag: Klev upp tidigt, åkte med värdfamiljen till en pumpking patch och plockade våra egna pumpor, kom hem och carvade dem (vad säger man på svenska?? skära pumpor?) sedan jobbar jag nu ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar