torsdag, oktober 18, 2012

KONSTIG SKRÄCKFILM

Har nyss sett en av de konstigaste skräckfilmerna någonsin. Förstod aldrig om det ens var en skräckfilm eller om det var tänkt att den skulle vara rolig. The cabin in the woods hette den i alla fall. Den var väldigt annorlunda  varken som jag eller Johanna trodde den skulle vara. Vet inte om det var dåligt eller bra dock, vi blev inte så värst rädd (vilket var bra) men jag vet inte om jag tyckte den var bra heller. Något bra var i alla fall att Jesse Williams var med så vi hade något snyggt att se på!

Nu ska jag sova och ladda för en 10-timmars dag imorgon. Men ska hitta på något kul med E, för det är henne jag är själv med hela dagen imorgon. Får se vad hon är sugen på att göra. Sedan har jag en fullspäckad och rolig helg att se fram emot!

Godnatt Seattle, Godmorgon Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar