torsdag, oktober 18, 2012

SLEEPLESS IN SEATTLE

Att vara här i USA, att faktiskt bo här och jobba som au pair, att leva det slags liv jag lever just nu. Det får mig att börja tänka på livet, på framtiden. Jag kan liksom inte låta bli, även fast jag vill leva i nuet. Och inatt är en sån natt då jag var dum nog att dricka något som innehöll koffein på Starbucks och sedan ha ett långt samtal om livet med Marco, vilket resulterar i en sen kväll med många tankar i huvudet. Att skriva om dessa tankar här, eller prata om dem med någon, är i stort sett omöjligt. De bara snurrar runt i mitt huvud och går inte att sätta ord på. Det jag kommer fram till är i alla fall att jag är så glad att jag är här. Det här är det bästa jag gjort i mitt liv, och just nu vill jag aldrig att den här resan ska ta slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar